Stres Terapisi

Stres terapi metodu olarak adlandırdığımız bu yöntemle stresi yaratan duygusal, düşünsel ve bedensel faktörlerin sağaltımı yapılmaktadır.

Stres, bedenin fiziksel, ruhsal, düşünsel sınırlarının zorlanması ile bedenimizin var olan denge durumunun bozulmasıdır. Stres anında oluşan yüksek enerji akımı, enerji bedenimizdeki akışı etkiler. Stresin enerji bedenimizde yaratığı blokajlar vücudumuzun dengesini bozar ve hastalıklar oluşur. Bu metot girişimsel olmayan QEPR, eft, tat, emotrans, nefes gibi tekniklerin işlevsel bir şekilde kullanılmasından oluşur.

Hastalıkları oluşturan en önemli mekanizmalar vücutta oluşan enflamasyonlar, toksik yükler ve metilasyon problemleridir. Stres bu mekanizmaların hepsinde başroldedir. Sağlığımızı tehdit eden en büyük faktördür. Bazen tek başına stres faktörünün kaldırılması mucizevi iyileşmeler sağlar. Stres faktörü çözülmeden iyileşme olmaz.

Stres tüm hastalıklarda tetikleyici faktördür. Yangını fitilleyen ateş gibidir. Aynı zamanda her hastalığın içerisinde mevcuttur.

Stres terapi metodunda hastalığı yaratan stresörle çalışılır. Çalışma tamamen invaziv bir işlemdir. Amaç enerji bedenindeki tıkanıklığı açmak ve dengeye oturtmaktır. Tamamen kendinde olarak hastalığı yaratan stres kaynağının duygusal, düşünsel, bedensel boyutları temizlenir. Hasta stres kaynağının içindeyken akupres noktalarına rezonans göndererek mevcut enerji döngüsündeki akım harekete geçirilir ve hastalık yaratan sebebi ortadan kaldırdığımız için yeniden sağlığımıza kavuşuruz. Çok başarılı olmasının sebebi kişiye özel streslerle çalışılmasından dolayıdır.

Stres terapi, enerji terapisi metodudur. Duygusal, bedensel, düşünsel denge halini sağlar.

duygusal-denge-dusuncel-denge-bedensel-denge

Stres terapisi uygulanılan hastalıklar:

Sebebi stres kaynaklı tüm hastalıklarda çözüm odaklı bir tedavi şeklidir.

– kronik hastalıklar (kalp hastalıkları, diyabet, böbrek hastalıkları, Alzheimer hastalığı, romatizmal hastalıklar)

– kanser ve bağışıklık sistemi hastalıkları

– cilt hastalıkları

– geçmeyen kronik ağrılar ve şikayetler

– her türlü baş ağrıları (migren, nevraljik ağrılar)

– kas-eklem ağrıları

– boyun-sırt-bel ağrıları,

– fibromiyalji, artrit, vertigo, tinnitus, halsizlik, uykusuzluk, konsantrasyon (odaklanma) bozukluğu,

– mide şikayetleri (midede yanma, ekşime, ağrı)

– irritabl bağırsak sendromu

– karın ağrısı (şişkinlik, gaz-kabızlık-ishal şikayetleri)

– cinsel problemler (vaginismus, cinsel isteksizlik, performans kaygısı)

– beslenme bozuklukları (obesite, anoreksia, kusma, öğürme)

– kronik yorgunluk sendromu

– demans (unutkanlık),

Depresyon,anksiyete(öfke control bozukluğu)

Panik ataklar(ölüm korkusu,hastalık korkusu)

Obsesif Kompulsif Bozukluk (istenmeyen tekrarlanan düşünce ve davranış bozuklukları)

Travma sonrası stres bozuklukları

Kazalar, felaketler, cinsel tacizler, mobbingler

Değersizlik duygusu

Suçluluk duygusu

İlişki problemleri

Ergenlik problemleri

Bağımlılıklar (sigara, alkol, madde)

Alerjiler (gıda, hayvan, çiçek, vb…)

Fobiler, korkular

• Hayvan fobileri
  • Sosyal fobi (Topluluk önünde konuşamama)
  • Yükseklik korkusu
  • Kapalı alan korkusu
  • Yalnızlık korkusu
  • Uçak korkusu
  • Özel fobiler (kan verme, gök gürültüsü, yutma korkusu, giyecek korkusu, eşcinsel olma korkusu, su korkusu)

Endişe ve kaygılar:

• Sınav kaygısı
  • Gelecek kaygısı
  • Performans kaygısı

Duygusal detoks (rahatlama,gevşeme,yenilenme)

• Stres terapileri kişinin kendi isteği ile olmalıdır. Şizofrenide çalışılmamaktadır. Bağımlılarda kendi isteği ile uygulama olmalıdır, hastanın uyumu gereklidir.